BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 27 februari 2010

Mitt huvud hänger inte med..

Är så jävla trött i skallen..har haft pannknack i 3 dagar nu :( Usch för huvudvärk!
Björn är & spelar fotboll & jag ska väl packa ner det sista i köket..Blev inget TV igår..kände oss super osäkra, så vi åkte hem för att tänka på saken över helgen! :) Datorn får vänta har vi bestämt..känns som en onödig utgift just nu :/ Vi får nöja oss med gammel burken i nån månad till :P Grejen är den att jag tycker skrivbord/databord är de fulaste man kan ha i ett sovrum eller vardagsrum..& det är därför jag vill ha en bärbar..lägg märke till att jag säger "Jag vill ha", anledningen till detta är att Björn egentligen inte vill ha en bärbar dator..tydligen så är dom inte lika bra när man ska spela..suck..vem bryr dig? inte jag iaf..CS har jag växt ifrån ;) haha..kanske är så att jag glömt bort hur man gör..& inte vill göra bort mig..:P
Ikväll (när vi är klara med flytten vill säga) ska vi äta flygande jacob, se på film, bada badkar & bara mysa :)
Hoppas att alla får en tokbra helg!!

KiZZ

0 kommentarer: