BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 20 februari 2010

Födelsedagsfest, oserriösa männikor och lite bortglömd..

Igår va det födelsedagsfest för Bogren som fyllde 23 i torsdags! Super trevligt & massa god mat! Sen gick vi vidare till PM där jag träffade mandy & ida :) Kände dock att alkoholen fick ligga på de lugna i helgen..drack lite vin, en cider & en candyshot..sen va de bra me de :) Alldeles för hög volym på playbar, så min & idas seriösa konversation får vänta tills på onsdag, så de blir lite mat & massa snack!
Idag, har vi väntat halva dagen på att ett par skulle komma & hämta sängen..1 timme gick, 2 timmar gick, säng ned plockad..inget samtal ingen ting..gick & tog en fika med Wickan medans jag väntade..& nu 7 timmar, 1 sms utan svar, en påringring utan svar..inga köpare! Jag blir så jäkla förbannad på sånt..här har man väntat & väntat på någon som igår säger "Vi vill verkligen ha den, så lova inte bort den till någon annan för vi kommer imorgon & hämtar den", det har ringt 2 köpare idag, som va intresserade & vi har sagt "tyvärr" till alla pågrund av att vi redan lovat bort den..till nån som inte hör av sig :@ Gaaah kan man bli mer irriterad?!
Äsch..jag har köpt jordgubbar & massa annat gott, så nu ska jag tröstäta till en bra film om en stund!!
Har dessutom känt mig lite bortglömd & kanske lite ersatt på senaste....dock vet jag att det absolut inte är så, men ibland slår alla dessa "mobbing" minnen tillbax på mig..Jobbade faktiskt 3 månader på stället, hade trevligt & kul, sen slutar jag pågrund av att det va det som va bäst..ringer någon? nej.. Kändes lite som om jag nästan bjöd in mig själv förra gången..så nu lägger jag de på is..barnslig som jag är..hör man inte av sig till mig så hör inte jag av mig heller..Känns typ som när man flyttade från Rättvik..folk glömde liksom bort en kändes de som? Absolut inte alla, men endel..sånna man trodde va bättre än så..Nu stirrar endel på en bara för att man ser lite mer annorlunda ut än innan..Jag är bara mig själv..TAKE IT OR LEAVE IT! Fråga mig inte "Vad har du gjort?!", "Hur fan ser du ut?!" "Sen när blev du rocktjej?!" Ni om gör de..har förmodligen aldrig ens lagt tid på att lära känna mig..ni trodde säkert att ni kände mig..hade jag sagt nått annat hade nog ni mobbat mig för gluggen eller big ass iaf..sånna saker sitter kvar..livet ut..även om jag tränar som en idiot & hade tandställning i 3 år..så känns saker fortfarande..
Äntligen vågar jag vara mig..mig själv & ingen annan..jag har hittat människor som visat mig mitt riktiga jag..& jag är lycklig!! men somsagt..ibland slår alla "mobbing" minnen tillbax..

Tänk på vad du säger, tänk på vad du gör..för vissa saker kommer vara kvar, ända tills vi dör!

KIZZ

0 kommentarer: