BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 1 februari 2010

Kallinge!

Kom hem från en hel dag i Ronneby för någon timme sedan! Har varit där på introduktion! Har haft en super mysig & lärorik dag & jag kan inte vänta förens jag får börja på mitt 11 månaders Vik i april! Kommer bli kanon!!
Imorgon är jag ledig (smälta & gå igenom dagen som varit) och på Onsdag ska jag tillbaka igen för att visa vad jag lärt mig! Mycket att tänka på, men de ska nog gå bra!! Har börjat med mitt körkort idag också, läser körskole boken under tågresan dit & hem, ca 2 timmars läsning per dag! Så förhoppningsvis har jag mitt körkort till hösten! Så fort jag får min lön så ska jag göra min fete tattoo på höger sida, (skuldra, revben & höft) runt 5000:- men de är de fanimej värt!!! Funderar på en liten piercing innan dalarna också? Göra snakebites kanske? såå snyggt! Väl i Dalarna ska jag klippa mig, mycket billigare där. Ska iaf göra sidecut på vänster sida & ha väldigt uppklippt på höger sida, kommer bli så snyggt!
Nu tänker jag ta en dusch, smälta dagen & sen ska jag kolla på PH!

KiZZ

0 kommentarer: