BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 31 januari 2010

Idag mår man..

Som man förtjänar..usch! Men fy vad roligt vi hade de! :) Verkligen jätte trevligt! Kändes dock ibland som om det var mammas kompisar man va där med när de började pratas barn och så. Har en drös med vänner som har barn, & ja, de är väl mysigt men orka sitta & lyssna på vem som sullade banan på vem eller vem som läckt mest mjölk på senaste..? Haha, dock kommer säkert jag prata lika dant när jag har en liten knodd.
Tack som fan till den som snodde min halsduk också, jätte snällt, verkligen..vem fan tar en halsduk från en liten förfest med 10 pers? DÅLIG STIL!
Är riktigt trött idag..ska fan gotta mig med min banankaka & en bra film ikväll! Krama & pussa på den bästa <3
Aja, Tack Karin för en jätte trevlig kväll & tack Linda för att vi fick komma :)

KiZZ

0 kommentarer: