BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 15 januari 2010

Helt slut!

Är helt jävla överlycklig att det ÄNTLIGEN är helg..är så fruktansvärt trött! Denna veckan har tagit super hårt..med all träning, ny kost & gå upp tidigt & lägga sig innan 12!
Nu ska vi gå upp och handla! Ikväll blir det tacos! mmmm! & till filmen lite senare blir det vindruvor, nötter och Loka smultron!
Idag har jag varit på arbetsförmedlingen, ätit lunch med Mandy, städat, haft besök av svärmor & svärfar..ja, de va väl min dag..eller visst fan, jag har spelat Facebook spel också, och snott varenda guldpeng i andras skattkistor & rosa spargrisar;) Men ja, nått måste jag ju få när jag rensar deras "litterboxes" & akvarium, eller hur? haha!
Ne, nu ska jag bara ta de lugnt!
Väck mig på söndag..måste & träna klockan 12.00..

KiZZ

0 kommentarer: