BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 27 januari 2010

& en slank hon dit..

& en slank hon hit & en så blåste hon ner i diket..Precis så va det till och från Loket idag..:/ fyyy faaan säger jag bara! Det blåser, det snöar blötsnö/hagel och sikten är lika dålig som om man hade ihopsydda ögonlock..jag säger det igen..fyyy faaan!
Har iaf varit på Afro dans! Så jäkla roligt, alla borde pröva! Mycket skaka rumpa, mycket skaka boobies, de gillar vi!!! Shake that ass!!
Ikväll är det Into the Blue, som man förövrigt sett typ 100 gånger :/ förhoppningsvis så är det nån bra film på tv 1000 kanalerna!
Gick och fikade med svärmor innan idag & sen gick vi till blekingemuseet och forskade lite, jag, Bibbi och Björn!
Pallar egentligen INTE att städa..men tyvärr..de måste göras! Imorgon blir det förmodligen en fik med Ida & till helgen "sexparty" hos nån arbetskompis till Karin eller hem till Natta & umgås med gamla klasskompisar..vi får se vad helgen erbjuder!
Jag och mannen i mitt liv "Captain Morgan" ska blanda drinkar iaf ;)

KiZZ

0 kommentarer: