BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 17 januari 2010

Livet rusar förbi som ett godståg!

Precis hemkommen från ett bodybalance pass på loket & sitter nu här & lyssnar på gamla Iron Maiden godingar! Så jävla duktigt av mig & wickan att träna på en söndag!
Helgen har varit väldigt lugn, och de va behövligt! Jag har ätit nötter, vindruvor, druckit loka & kollat på film! I just love Benknäckargänget (krossa dom)!! Sinnessjukt bra film!
Har förövrigt fått nytt jobb som jag börjar på på onsdag! :D Men varför nöja sig med ett när man kan ha 2? blir även en arbetsintervju på onsdag morgon innan jobbet! Kommer fan jobba röven av mig..bokstavligt talat ;)
Imorrn börjar jag med ännu hårdare tag! En morgon promenad innan frukost "De kan man gå ner 4 kg i månaden på" som Wickan sa! Underbart att ha henne med sig på detta!! Hon är en riktig knuff i rätt riktning!
15 veckor kvar tills valborgsmässoafton & 10 kg off!
Nu blir det kycklinggryta!!

KiZZ

0 kommentarer: