BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 4 januari 2010

Dagen går mot sitt slut..

Jahapp, då va denna dagen nästan slut också då! Hunnit med en hel del faktiskt! Gick på stan med min älskling idag, vi skulle försöka hitta ett par vinterskor till honom, men de va omöjligt! Allt i hans storlek va slut..suck! Men jag själv hittade en hel del, haha! Köpte vantar, mössa, halsduk, stor hår blomma och hängslen på H&M, allt för under 300:-, sen köpte jag ett par urläckra pumps för 99:- (kostat 500:-, som hittat) på Din sko, och ansiktsprodukter, bommulsrondeller och nikotinplåster på apoteket för ca. 350:- :) Alltid lite skönt med shopping! Speciellt skorna som jag unnade mig själv eftersom jag slutat röka! :)
Efter de kom vi hem, kollade på Star Wars och åt pasta carbonara med en god sallad!
& nu på kvällen har jag setat hos Michelle och druckit kaffe & snackat skit!
Paradise hotell började ju idag igen..herregud säger jag bara :P jag citerar: "eh, jag har haft sex med många..Ja, jag har haft sex med jätte många. över 500.."tummen upp", sålänge man inte får slappfitta och sjukdomar så är det lugnt..hahaha"! hmm, paradise blev helt plötsligt jätte roligt :D

Nu ska jag ta en dusch!

KiZZ

0 kommentarer: