BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 27 januari 2010

Morgontrött häxa..

Igår va jag på personlig besök hos hon som jag ska börja som timanställd hos :) Ska dit på måndag & tisdag igen och ha introduktion.
Har börjat komma igång med mina morgonpromenader innan frukost..dock vet jag inte om ordet "morgon" promenad stämmer in..blir lätt att jag går vid 10-11 tiden när jag egentligen borde gå vid 8 halv 9 :P menmen..innan frukost är det iaf! Dessutom är jag en riktig Pms fi**a när jag vaknar..Låter som en häxa, ser ut som ett påkört långtradar luder och har intatuerat PmsFi**a i pannan..vilka avundas min sambo? Men efter frukost är jag mig själv igen :D
Börjar med att ta 4 kosttillskott med 3 dl vatten: Rosenrot, Acaibär, Silica och topformulas Fatburner, efter de tar jag en promenad på 30-45 minuter och när jag kommer hem äter jag havregrynsgröt med kanel och vetegroddar i och 2 knäckebröd med rökt kalkon på!
*2 dl vatten
*ca 1 dl fullkornshavregryn
*1 msk vetegroddar
*1 tsk kanel
Koka på svag värme i ca 2-3 minuter!
Ät med osockrad äppelmos & Mjölk :) Mums!
På helgen lyxar jag till det med Keso & Banan istället för gröt & gärna 1 rostad skiva morotsbröd med ost och tomat :)

Känns jävligt bra att äntligen komma igång på riktigt..tränar ju 2 timmar om dagen, 5 gånger i veckan och 1 timme på mina "vilodagar". Efter 2 veckor känner jag redan resultat, inga synliga, men psykiska.
När jag har gått ner 10 kg så kommer jag att trappa ner passträningen till ca. 3 dagar i veckan och promenera 5 dagar i veckan.
Mina 100 situps, 25 rygglyft och 25 armhävningar kommer halveras och göras månd-fred!
Målet är att gå ner 10 kg innan valborgsmässoafton och yttligare 5 kg innan badsäsongen. Hard work, men vill man klarar man allt!

KiZZ

0 kommentarer: