BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 2 januari 2010

Gråtmild och Nikorette!

Denna dagen, liksom igår har varit riktigt jobbig..:'( har gråtit minst 5 gånger och jag har skrikit att jag hatar dom flesta i min familj mer än 10 gånger idag..! När jag gick på hemmakväll igår ville jag döda alla som stod i vägen för mig! Och när jag väl orkade upp i morse & tog mig en 1.5 timmes promenad funderade jag på hur jag skulle kunna göra illa människor som jag ogillar på värsta sätt..det är precis som att nån annan har tagit över min kropp när nikotinbegäret blir för stort..jag vet ju hur hemsk jag låter, jag hör ju mig själv, men jag kan liksom inte göra nått åt det..Hoppas jag fortfarande är förlovad och har min familj kvar efter det här..
Ni kanske fattar..jag har slutat röka och jag vill bara dö!! Blev så trött på allt så jag drog på mig skorna, letade reda på 39 spänn och kom till hälften av trappan då jag sa till mig själv.."Nej, jag ska fan inte ha några cigg, monstret ska inte få vinna över mig.." & nu sitter jag här med nyinköpta Nikorette fruktmint och tuggar :) Känns redan så mycket bättre! Ska köpa nikotin plåster på måndag också..så nu 1-2 månader framöver ska jag ha ett plåster mig (varje dag) och ta ett nikorette vid behov..
Jag kan inte låta bli att le..jag har klarat min andra rökfria dag..från 1 helt paket om dagen till inga cigaretter alls..
Tack till mig själv! & tack till världens bästa Mamma (ett otroligt stöd) och min älskade sambo Björn (för att du står ut med mig)..

Nu ska jag fira med en god natts sömn..i morgon väntar dag 3 av ett rökfritt helvete..!



KiZZ

0 kommentarer: