BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 21 januari 2010

Om jag var rik..

Det finns så mycket saker jag skulle vilja göra, så mycket saker jag skulle vilja köpa.om jag var rik :/ Men med en årslön på ca.70 000 kommer man inte så långt..dock dubblas den summan om nått år och de blir bättre till våren när jag börjar på mitt vik :)
Om jag van sådär 10 mille, så skulle jag åka på massor av resor, LA, Thailand, Egypten, England, Irland och Island, bygga mig en mysig timmer ville på någon fin plats, köpa mig en Cadillac Escalade, gifta mig med min älskling och skaffa en liten mini Mahlin! :D Ah, de är fan precis va jag ska göra NÄR jag vinner sidådär 10 mille ;)
Just nu så känns allt super jobbigt, kan typ inte gå pågrund av min tå, så just nu så går jag på kryckor & pågrund av detta kan jag inte träna..& bara för jag är as depp så tryckte jag i mig donken igår & B&J idag..:( fy tusan..
Tur att Björn tar hand om lilla mig..men hallå friends, när kommer krya på dig korten & blommorna? :O jag har ju trots allt varit med om en tragisk olycka..toppen av lilltån är ju skadad..det är synd om mig ;)


"Passar man sig inte så ser man väl ut så här snart? haha"

KiZZ

0 kommentarer: