BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 3 januari 2010

Dag 3 av avförgifting..

Det ska ta ca 14 dagar att bli av med det värsta suget när man slutar röka..om man då inte tar ett bloss under dom dagarna! Ju längre man har rökt ju fler "monster" i hjärnan finns det som går igång på nikotin. När dessa "monster" inte får i sig den mängd nikotin som dom är vana vid, blir dom tokiga! & Ja, jag är ett psykfall utan mina tuggummin!!
Idag har jag mått riktigt bra, inte gråtit eller skrikit en enda gång..har dock tuggat tuggummi hela dagen! Men jag klarar mig med ca. 4 om dagen! Har ett tuggummi i nästan 2 timmar!
Är dock jätte sugen på mat..heeela tiden! De är den vanligaste biverkningen när man slutar röka..så jag får stå ut nu och tillåta mig själv att äta godis och ostkrokar nu i 2 veckor! Sen ska jag ta tag i mitt nyttigare liv också! Ska gå ner 10 kg inför sommaren! Sen ska jag belöna mig själv med en jätte fin och stor tatuering!! Är sjukt peppad inför detta :) Blev så glad när jag luktade på mitt hår nyss! De luktade schampo..inte gammal ciggaret fimp!
Jag har rökt ca 15-20 ciggaretter om dagen! De är 39:- varje dag!
På en månad tjänar jag 1008:-, på ett år 12100:- och på 10 år 120998:-! Helt sjukt :)

KiZZ

0 kommentarer: