BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 6 januari 2010

Grådaskig..

Känner mig förfärligt grådaskig..blää..imorgon ska jag ta mig upp till solariet & sola en halvtimme! Har fått super fula röda prickar i ansiktet & är torr hela jag..Köpte massa ansiktsprodukter här om dagen från apoliva..så jag hoppas verkligen att jag snart slipper dessa "vinter" prickar! :/ Även om jag tycker att det är superfint att vara så där porslinsvit så passar jag verkligen inte i de..och dessutom är solning det enda som hjälper mot mina allergiutslag!
Gjorde en super kur på mitt löshår idag också, så nu har det legat inpackat i en varm handduk med olivolja och hårvårdsdroppar sen imorse! Så nu ska det nog va glansigt & fint igen!
Ne, nu känner jag att det är dags för lite sömn..jag & björn kommer förmodligen att fisa ikapp under natten eftersom vi åt ärtsoppa/fjärtsoppa & pannkakor till middag idag! Var glada att ni inte ligger i vår säng under natten :D haha





Dita, Amy och min kära vän Mandy klär verkligen i porslinsvit hud..Supersnyggt!!

Sov gott!

KiZZ

0 kommentarer: