BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 6 januari 2010

Dag 6 & hushållsarbete!

Jahapp, då har man start vart rökfri en hel vecka..de går fort och bra det här! Dock luktar alla mina kläder konstigt, så idag ska jag tvätta! Dom är redan tvättade men dom luktar på nått sätt fortfarande enligt mig :/ Ska städa & sånt också..katthår överallt! Det är de värsta med att ha en långhårskatt!
Vi sa upp lägenheten idag också, mindre än 2 månader kvar, sen flyttar vi! :) Ska bli fruktansvärt skönt! & om några veckor ska vi åka upp på semester till Dalarna i 2 veckor! Fiska, köra skoter & grilla massa korv..sen ska jag lära björn att åka längdskidor :D haha
Mina plåster funkar super bra! Va med Wickan igår & de rörde mig knappt i ryggen att hon stod & rökte..men jag skulle ljuga om jag sa att de inte såg gott ut! Men ne, rökningen är förbi i mitt liv! hej hälsosam!!

KiZZ

0 kommentarer: