BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 20 januari 2010

Ajajajaj...

Idag, hade jag sån jävla oflyt..skulle lite kvickt hämta ett par mysbyxor i tvättstugan innan ett par skulle kolla på lägenheten..& jag min klumpedunsdaf slår i lilltån i dörrkarmen.."Helvetes Jävla K*k An*s!!!!!!!!" (det är min lilla svordoms mening som jag oftast säger när jag slår mig, bara så ni vet), iaf..går runt och visar lägenheten när den vi visar den för säger "oj, är det nån som gjort sig illa?"..hmm..trodde ju för fan inte att de va så illa..gick in på toaletten drog av mig strumpan..& jo visst..de pissade ju blod :'( & jag min lipsill började ju gråta som vanligt när jag gör mig illa..Nu är lilltån blå och halva foten ser ut som en liten handboll! Kul!! Nu måste jag hålla mig inne tills detta lagt sig..eller jag ska till vårcentralen imorgon och be dom titta på de! Kan inte ens ha sko på foten :(
(Detta är min lilla tå innan den började bli sådär fint lila, vågar inte ta av plåstret för att kolla hur den ser ut nu..)
Annars så har jag varit på arbetsintervju innan olyckan, börjar som personlig assistent på tisdag! 103 spänn i timmen + Ob :) Tjofadderullan..tur att nått gick åt mitt håll idag iaf!
Håller även på att kolla på Sailor Moon serien på Youtube...Hahahaha sån jävla barnrumpa man är..men de skiter jag i ;) "måntiara atack!!" för faen!


Hahaha ja va ska man säga..de va ju trots allt mitt favvorit program när jag va 9-10 år..

KiZZ

0 kommentarer: