BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 1 januari 2010

God fortsättning på er!!

Sådär ja, då va 2010 här :) Jag har hitils börjat med ett nyårslöfte, sluta röka..
Jag har varit rökfri i 4 timmar nu..tuggar i min Stimorol ist..har en snusdosa Mocca Mint ifall suget skulle bli för stort och en fejkcigg som älskling gjort åt mig! Men ja, mina lungor ska inte få bli mer svarta..Är redigt stolt över mig själv!!
Hade ett riktigt bra nyår iaf, och 2010 kommer bli de bästa på länge!!

Nyårslöftena till 2010:
* Sluta röka
* Gå ner 10 kg (börja leva mer hälsosamt)
* Ta tag i körkortet

Sammanfattning år 2009!

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Förlovade mig :)

2. höll du några av dina nyårslöften?
Inte från 2008 men jag har gått in sten hårt för att sluta röka nu år 2010

3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja :)

4. dog någon som stod dig nära?
Tyvärr :(

5. vilka länder besökte du?
Spanien och Danmark

6. är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Pengar!

7. vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
När jag och björn förlovade oss

8. vad är det bästa som hänt dig år 2009?
Att jag gick ut gymn!

9. största misstaget?
Nått bråk och att jag varit alldeles för naiv

10. har du varit sjuk eller skadat dig?
sjuk har ja varit, men inte skadat mig

11. bästa köpet?
Vet inte riktigt

12. vad spenderade du mest pengar på?
tobak

13. gjorde någonting dig riktigt glad?
Såklart

14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Svenne Banan

15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare

16. vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat och tränat

17. vad önskar du att du gjort mindre?
varit så sur och grinig

18. hur tillbringade du julen?
Med min familj i dalarna

19. blev du kär i år?
Var redan kär

20. hur många one night stands?
Inget

21. favoritprogram på tv?
Desperate Housewifes och thrublod

22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar är ett starkt ord, men ogillar, JA.

23. bästa boken du läste i år?
Läser inte böcker

24. största musikaliska upptäckten?
Arch Enemy

25. något du önskade dig och fick?
Pengar och smink

26. något du önskade dig men inte fick?
en hund

27. årets bästa film?
Avatar

28. vad gjorde du på din födelsedag 2009?
tårtkalas för familjen

29. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
åh de är mycket de

30. hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Sleeze och rockit

31. vad fick dig att må bra?
Hmm min familj och mina vänner

32. vilken kändis var du mest sugen på?
Robert Pattinson

33. vem saknade du?
Carro och min familj

34. de bästa nya människorna du träffade?
Flera!

KiZZ

0 kommentarer: