BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 25 januari 2010

Lön = Storhandling

Då va vi 1500:- fattigare..Shoppade loss på Willys och rusta! 5 kassar mat & en kasse hygienprodukter! Men de känns bra när skafferi, kyl & frys är proppfulla:)
Sitter här med en smootie..dock va den inte så jätte god :/ alger & vetegroddar är inte så super gott..menmen!
De värsta är att jag har så lätt att få kväljningar..kan inte dricka saker som det är tjock konsistens på, då kräks jag..kan inte dricka saker som luktar illa..då kräks jag & ja..jag är en riktigt spymahlin! ;)
Ska snart laga mig och älskling lite middag & sen blir det träning med Wickan och Natta klockan 19! Efter träningen ska vi basta..sköööönt!
& lite senare är det ju Paradise Hotell! :)
Hmm jag undran när mina acaibär kommer hem..? Dom ska tydligen vara världens nyttigaste bär & vara jätte bra för dom som försöker gå ner i vikt & hålla sig pigg & frisk! Beställde hem en "prova på" burk för 39:-! Så nu ska vi se om det funkar..


Aςai är den mörklila frukten från Sydamerika.
Frukten som mer liknar ett bär kommer från palmträdet Aςaizeiro som växer i Amazonas.
Bäret är rikt på antioxidanter, en del vitaminer och mineraler. Har en smak av choklad, blåbär och nöt.


KiZZ

0 kommentarer: