BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 29 januari 2010

Denna väntan!

Sitter här & väntar på att kära rödluvan ska komma in till staun..Vi ska gå till Wickan & ha myskväll :) Jag, Wickan, Madde och min man (och han är din också Ida) Captain morgan <3
Dock blir det en tidig kväll, iaf 01.00! Ska upp & jobba imorgon klockan 07. Sen imorgon kväll ska jag följa med Karin på sexparty! :)
Min Sambo sitter just nu på båten påväg till Polen, men han kommer hem imorgon! (24 timmars kryssning).
Nehepp, nu ska jag sätta i löshåret & hoppas på att Maddelojn snart kommer :)



Anledningen till att jag kallar henne rödluvan är inte svår att förstå! Kan vara mycket möjlig att denna kvinna har världens snyggaste hår!! Läs hennes blogg: http://www.misplaced.se/wordpress/

KiZZ

0 kommentarer: