BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 19 januari 2010

Jävlans Satans Skitblask!!

Detta är fan ingen vinter..på vintern ska träden vara frostiga, luften va iskall och ha en doft av ny körd snöskoter och himlen ska vara klarblå!! Vintern här i södern är våt, slaskig och grå..:( Och inga skotrar finns här heller..
Ne, nu längtar jag hem! Jag kommer hem lagom till fisketävlingen på Icksjön! Ska vara hemma i 1 och 1halv vecka! Gosh va jag ska köra skoter och leka i snön!!
Hade velat komma hem tidigare eftersom min tvillingsjäl fyller 20 år den 1 feb. men eftersom mamma och pappa börjar renovera huset nästa helg så kommer dom inte kunna bo där på ca 3 veckor..jag kommer ju få mig en shock när jag kommer hem, hur ska jag känna igen mig?
Idag har vi haft massa visningar på lägenheten..folk har ringt som tokiga!! Samma sak imorgon och på fredag..
Så idag har jag städat, haft visning, lagat mat, tränat och kommit hem inprincip!
Imorgon ska jag på en arbetsintervju klockan 09.30 och sen ska jag hem & ha visningar..igen..:/ suck..



KiZZ

0 kommentarer: