BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 28 januari 2010

Jag tror jag dör..

Va & tränade Combat för ett tag sen..fy fan, jag trodde att jag skulle dö..:/ Riktigt jobbigt..det ända jag tänkte va typ "Jag ska bli smal, Jag ska bli smal.."! Har hört att om man säger de tillräckligt mycket så intalar man sig själv de & ja, jag ska bli smal!! SÅ de så!!
Innan träningen gick jag & tog en fika med Ida! God, I just Love that women!! Riktigt jäkla trevligt iaf!! Har förmodligen fixat så jag får låna töjstav av henne, så nu ska mina små öron få fina stooora hål ;) JeiJeiJei!!!!!!!
Nu, är jag fruktansvärt trött & jag ser framemot att lägga mig i min sköna stora säng & kolla på american pie!!
Uppenbarligen så publicerades inte mitt tidigare inlägg från idag..Gick iaf ut med Hannes, Annie, Cinthya & älskling igår! Tog oss några drinkar & va hemma igen vid 00.30 cirkus! Diskuterade betydelse på storleken va de gäller penisar & kom fram till följande: Brudar som säger att "Den va så liten, jag kände verkligen ingenting", ska nog ta sig en riktig funderare på om hon är så Goodiegod i sängen som dom tror, är man bra så får man det att funka och vara skönt oavsett storlek! & om hon absolut inte kände något, så gör hon nog ett klokt val att uppsöka gynekologen! Samma gäller killar, lär er hantera det ni har mellan benen så spelar de ingen roll om den är 5 cm (lite överdrivet kanske)! Aja, fruktansvärt rolig diskussion..& ja, är man kompis med mig så vet man att jag inte är helt feg att prata sex på fyllan :D & de är nog ingen av mina vänner heller :P
Godnatt foaks!

KiZZ

0 kommentarer: