BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 13 januari 2010

Avslutad.

Då va ännu en dag avslutad & imorgon är jag ledig :) Tjohooo!!
Upp klockan 08.15, arbetsintervju 09.30, jobb 10.15-16.00, Afropowerdance 17.00-17.55 & nu sitter jag här & lyssnar på The Baseballs!
Känns så underbart att ha kommit igång med träning, kost och ett hälsosammare liv! Men jag tycker fortfarande att det är roligt med folk som tror att man kan bli smal & snygg genom genvägar och operationer..Hälsosam kost, motion och hjälpmedel tror jag på, men jag tror inte på att man kan bli långsiktigt smal med hjälp av pulver och tabletter..jag tror heller inte på att den äkta skönheten sitter på utsidan, visst kanske man ser hetare ut med ett par snygga pattar, men insidan är äcklig & ful? va gör man då? Jag tycker att plastikoperationer är något man gör när insidan har utvecklats klart till något vackert, sen kan man bygga & kämpa med utsidan :) Själv kommer min operation ske när jag är runt 21!!
Nu ska jag ta en lååång dusch & sen ska jag lägga mig i soffan med min pirriyamas!



KiZZ

0 kommentarer: