BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 4 januari 2010

Självförtroendet i topp!

Detta kan ju inte gå bättre, känner mig så otroligt taggat nu när jag är inne på dag 4 på mitt rökfria liv!
Kände dock att jobbet va en stor utmaning för mig idag, eftersom hälften av mina kollegor röker och man får stå ut med en hel del arga människor under en dag..tror inte mitt psyke skulle klara de just nu, så jag beslöt mig för att vara hemma idag! Få ännu en dag att arbeta lite med mig själv!
Ska gå ut på stan idag & träna lite, tänkte gå & ta en fika med älskling & dricka kaffe för första gången sen jag slutade! Eftersom kaffe bryter ner nikotin, så blir man som rökare mer röksugen när man druckit kaffe! Men jag ska prova iaf :)
Ska nog köpa nått fint till nya lägenheten idag :) tänkte gå till enkla & kika!

Somsagt, självförtroendet är på topp och jag känner mig som en ny människa!

KiZZ

0 kommentarer: