BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 14 januari 2010

känner mig peppad :)

Va på arbetsförmedlingen idag :) Fixade med jobb garantin som jag även ska på möte hos imorgon..grupp 37! Ska förmodligen börja plugga upp mitt betyg också, pratade om att läsa på distans! Ska på möte med convux nästa vecka! hoppas av hela mitt hjärta att ALLT löser sig!
Igår skrev jag att jag tyckte att man skulle arbeta med sin insida innan man ger sig på utsidan..att äkta skönhet kommer från insidan..anledningen till att jag tog upp det va att jag kollade på på ett tv program som handlar om plastikoperationer på E-channel (DR.90210), där en av läkarna säger att han träffar människor varje dag som är hur snygga som helst på utsidan men som har en fruktansvärt ful insida & att de lyser igenom..det spelar ingen roll hur mycket man än ändrar på utsidan om man inte har en vacker insida, för man kommer vara precis lika missnöjd och ful i alla fall! De jag skrev va alltså inte riktat mot nån specifik person..utan helt enkelt något jag tyckte va mycket bra sagt och något jag höll med om!
Om en timme ska jag kila iväg på träning med Wickan..Body combat! Pepp som fan!


KiZZ

Mina ögon ser in i dess ögon som förtjänar min blick..

0 kommentarer: