BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 29 december 2009

Funderingar

Hur kan man vara vän med någon som man några månader tidigare inte alls tyckte om..? det skulle kännas förjävla konstigt..en sak om man inte kände personen just då & tyckte illa om han/hon pågrund av rykten eller så ( fel de med) men altså om man träffat personen, hejat & allt sånt där & så fort han/hon inte är i närheten så lägger man en super dum kommentar!
Det är en sån där typisk "tjejgrej" som björn brukar säga!
Om jag ogillar en människa så ogillar jag den personen, jag skaffar inte nån liten mini arme som ska tycka som mig men jag kommer förmodligen kläcka ur mig nått skitkorkat om personen jag ogillar till dom i min umgängeskrets! Dock ogillar jag fjollerier som "ah men du gjort si & så mot han/henne, så bara för att hon inte gillar dig, så gillar inte jag dig heller"..ojoj, den har man ju varit med om förut..helt plötsligt har man personen man gjort "si & så" mot skaffat sig en liten mini arme av rövslickande vänner! Så jävla roligt men ändå så patetiskt..varför ska jag ogilla nån bara för att min kompis gör de? Kanske är så att personerna som gör så varken har stake eller bra självförtroende..
Ja jag är nog en skitsnackare, så då va de sagt! Hate me or love me..Jag snackar om personer som jag inte gillar bakom deras ryggar, men skulle dom dock komma fram & konfrontera mig så skulle jag mer än gärna spy skiten jag tycker om personen rätt i ansikten på han/hon!
Kortfattat: Alla människor snackar skit (gäller bara att folk lär göra skillnad på åsikter & skitsnack), Sluta skaffa mini armeer så fort något inte passar, stå för de du säger & gör men tvinga inte andra att behöva tycka som du och människor som gör den ändå är enligt mig rövslickande & osäkra personer!

Onödigt inlägg..men va ska jag säga..jag hade tråkigt medans jag väntade på att mitt hår skulle torka!

KiZZ

0 kommentarer: