BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 11 december 2009

Fredagsmys!

Ikväll tänker jag ta det lugnt..har hyrt film & köpt hem lite gotte :)
Ska ställa mig & laga mat nu också..:S klockan kvart över 8 på kvällen..hade varit så kul att komma hem, med städad lägenhet & middagen klar..dock så måste man väl bli lesbisk för att de ska kunna hända ;) Men jag älskar min Björn ändå! Är väl bara att acceptera, kvinnor ska både jobba, städa, tvätta, laga mat och klämma fram en unge eller två..vilket jävla liv..
Hyrde flickan som lekte med elden..har inte hunnit se den än..men ikväll så :)
Dagen har varit seg..efter jobbet gick jag & fikade med Gitte på TreG :) Som alltid är man lika glad när man umgås med henne! Hon kan få världens jävla pissdag att kännas helt underbar!
Nehepp..matlagning va de ja..sen dusch!
Fredag = Hårinpackning och ansiktsmask :)

KiZZ

0 kommentarer: