BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 13 december 2009

Lucia!

Sådär, då va lucia firandet över för iår :) Gick upp på torget & kollade på när karlskronas lucia kröntes & sen gick vi ner till Sandra & Mattias på luciafika! Älskar juletider..man känner sig så lycklig när varje dag gör att man närmar sig julafton!
Iår ska vi fira hos min Mormor & Morfar..ska bli super mysigt <3 Saknar fortfarande min bror mer än vanligt..vet inte varför..är nog pågrund av att vi hittat varandra på ett helt annat sätt sen jag flyttade ner hit..helt plötsligt innebar inte syskon kärlek en massa bråk utan mer tillgivenhet..har är verkligen den jag kan ringa & gråta hos om det skulle behövas..han säger alltid vad man vill höra! Jag har helt klart, utan tvekan, VÄRLDENS BÄSTA lillebror <3
Ikväll ska vi bara ligga i soffan & kolla på film! Går dock 3 sevärda filmer samma tid..Solstorm, Holliday & skicka vidare..dessutom har vi fått lånat Paranormal Activity..svårt beslut..dagens dilemma..Aja film blir det iaf!
I veckan ska vi nog gå på BIO och se uppföljaren av Pandora, Avatar! Verkar vara en riktig kanonfilm!! Tror dom har lyckats bättre med 2an, även om den första filmen va riktigt bra!!
Aja, nu har man varit duktig att skriva ett blogginlägg också! Ska ställa mig & vika lite tvätt nu..SE YA!

KiZZ

0 kommentarer: