BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 3 december 2009

Damdodilidam jag är så glad :D

Idag har jag sålt kan jag lova..är stolt över mig själv! Helt plötsligt blev jobbet jätte roligt igen och jag behövde verkligen detta! :)
Har jobbat hela dagen & efter jobbet gick jag till Vickan och kollade på Mammas Pojkar och Paradise Hotel! Mys!
Imorrn jobbar jag mellan 10-17, sen ska jag hem & städa och efter de ha myskväll med älskling <3
På lördag blir det förmodligen fest & på söndag ska jag hitta på nått med Mishelle..
Veckan har varit fullspäckad & jag tror inte nästa vecka blir lugnare..gosch..nu vill jag bara ha jul och 12 dagars underbara semesterdagar :) Där 6 av dom kommer tillbringar med min älskade familj hemma i Dalarna!
Måste bara tipsa om en parfym som jag bara ÄLSKAR!!
Ralph Lauren - HOT! Helt underbar parfym som håller hela dagen..luktar underbart!
Dock är GUCCI's Envy me fortfarande min favvorit och kommer alltid vara!

Mellan 3-400 :-

Mellan:3-500 :-

Båda parfymerna finns att beställa på http://www.nordicfeel.se eller köpa på KICKS!
Julklappstipps till flickvännen!

KIZZ

0 kommentarer: