BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 5 december 2009

1 cider = 3 dl vatten..

Partaay igår med Annie, Nina & Natta..dock va Annie den som blev fullast så nått stan blev det inte..vi höll oss inte!
Runt 10.30 så står det helt plötsligt nån random kille innanför dörren..han hade precis börjat ta av sig skorna när både jag och Annie frågade "vem är du?"
"Jag är Maries bror" jag & annie "Det finns fan ingen Marie här!" Snabbt började killen ta på sig skorna igen och skynda dig sig ut genom dörren, väl ute "Fan va pinsamt, förlåt, jag måste gått in i fel lägenhet" Hahaha, dåååå är man packad iaf! :P
Kvällen va trevlig men i slutändan så blev jag lite kinkig på mitt fyllo till vän, eftersom hon tjatat hela dagen om att jag ska följa med ut..när man väl går med på att dricka så är det hon som blir för full för att gå ut..gaah..men, jag älskar dig ändå smulan! ;)
Nu sitter jag här med min vattenflaska & försöker dricka bort bakfyllan en aning..sen blir det städ & handling på Willys!
Ikväll vet jag inte vad som händer, aningen fest med Emma & Karin eller filmkväll med älskling, Hannes & Annie!

KiZZ

0 kommentarer: