BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 18 december 2009

Avatar!

Sådär ja, då har man sett Avatar!
Helt sjukt bra film!! Hände saker hela tiden & man märkte inte av att den va närmare 3 timmar lång! Klart sevärt! Spelar egentligen ingen roll va man tycker om för filmschanger tycker jag inte..den va både drama, action, Sci-fi & triller..ja allt på samma gång helt enkelt..Tror dom flesta kan tycka filmer är bra!
Har iallafall skaffat mig en ny favvoritfilm & jag kan tänka mig att se den flera gånger..dock är den långt ifrån Brave Heart..men jag menar, Brave Heart är ett mästervärk..ingen film slår den!! Musiken är sjuk vacker, budskapet i filmen är vackert..ja hela filmen är vacker!
Men Avatar är värld en andra plats!! Gå & se den!! Annars hyr den när den kommer ut på dvd!



KiZZ

0 kommentarer: