BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 28 december 2009

Hemma i Kallekrona!

Vi bestämde ju oss som sagt för att ta tåget till Dalarna ist..helvetes resa! 4 timmar försenade och vi va hemma hos mina föräldrar 02.00..förseningar, biljettbyte, 1 timmes väntar på centralen i Stockholm, taxi sista biten..usch..men hem kom vi iaf!
Har haft en super mysig jul tillsammans med familjen <3 Hann även ut på en shoppingrunda i Borlänge med bästavän och hennes Björn, En utekväll på rättviks bowling/b@r för att kolla på pappa när han och RRR spelade :) (Min pappa är riksrocksjärna, de visste ni inte va;))! Sen dagen efter va ju min födelsedag och jag fick massa paket!
Pengar i massor!
Smink
Inrednings prylar till nya lyan
Ett super fint smycke och smink skrin av älskling!
Nu är vi iallafall hemma i Karlskrona igen, och nu ska det planeras inför Nyår och flytt, sen ska vi försöka ta oss hem till Dalarna igen i början på februari båda två, om inte björn kan följa så åker jag själv!
Bror min har köpt ni skoter, så jag måste ju åka hem och leka lite! om jag får låna den..:/

Aja hoppas alla andras julfiranden varit bra!

KiZZ

0 kommentarer: