BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 2 december 2009

Skäms på mig..:/

Jag har en tendens att vara riktigt våldsam när jag sover..sparkas jätte mycket men slåss även ibland :P Inatt har jag tydligen satt mig upp i sängen, gett Björn en hård lavett & skrikit svin till honom..sedan lagt mig tillrätta igen som om ingenting hade hänt! Hahaha, stackaren..
Brukar även höja upp ena benen i luften och sparka nedåt så att jag verkligen klackar personen som ligger bredvid riktigt hårt på benet (då oftast Björn, har dock gjort nått liknande på mamma senast jag va hemma)! Usch, tror jag drömmer att jag är karatekid eller liknande under nätterna ;)
Kan även drömma sjukt äckliga drömmar..förra veckan så drömde jag att det låg döda getingar på mitt täckte..vaknade helt plötsligt att jag står upp bredvid sängen, skakar på täcket & säger för mig själv "äckliga djur, uschusch.."!
Har även en tendens att drömma att det kommer ner en spindel i en tråd från taket och så vaknar jag, sätter jag mig upp gråtandes och skriker rätt ut " DET ÄR EN SPINDEL I SÄNGEN!!!!!"



KiZZ

0 kommentarer: