BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 16 december 2009

Lägenhetsvisning & middag

Då va man hemma från 2 lägenhets visningar..Den första är knappt värd att nämnas! Luktade blöt hund & svett i lägenheten & den va inte ett dugg mysig! Killen som hade den hade inte städat eller gjort nått, de va precis som att han inte visste att det va folk som skulle kolla på hans lägenhet.
Den andra, super mysig, men dock liten toalett och väldigt gammalt kök..går säkert att göra myspys om man lägger manken till lite. Fanns även BADKAR!!! så jävla härligt! jag som älskar att bada!!! Havsutsikt & ja, fräsch & jätte bra hyra..ska fundera tills imorgon, eller till idag?..hmm..I sånnafall flyttar vi första mars! :)
är mycket piggare idag..är en sån där 1 dags sjuk person.."pepparpeppar ta i trä"..nej men allvarligt, är jag magsjuk eller så, så är det oftast bara en dag det handlar om..sen är jag mig själv igen!
Imorgon ska vi på middag med jobbet! gött..
Ne, nu ska jag nog glo på en film & bara ta de lugn..
Se Ya!

KiZZ

0 kommentarer: