BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 18 december 2009

Åter igen helg!

Idag har jag hunnit jobba, köpt julklappar & ja..herre jävlar :P
Nu sitter jag här & lyssnar på musik & bara myser för mig själv! Ska gå upp till bion om en halvtimme :) Ska se avatar med Hannes & Annie!
Bränt en hel del pengar idag..dock så blev det lite fel när jag väl kom hem.."fi**a", nu har jag inte pengar till hårfärg?! hur ska jag göra nu då..? kan ju inte se ut som en råtta i håret heller? :O
Aja..
Gårdagskvällen va helt sinnessjukt rolig..har inte haft så roligt på länge!
Först blev det mat & dryck på restaurang Toscana..åt pasta med oxfile & gorgonzolasås..mm! Sen gick vi vidare till Fox and The Ancor..så jäkla mysigt ställe de! De är som att komma in i en engelsk film eller nått :P Träffade en Norrman och en Tysk som va riktigt generösa & bjöd mig & Annie på massa drinkar..norsken va lite speciell med Tysken va jätte trevlig :) Dock så skulle dom åka till gotland & jobba nu på lördag & sen hem till Tyskland igen..men han skulle komma tbx till Sverige igen i mars el april! Fan va hajj jag är på Engelska..värt att skryta lite över nästan ;) haha..iallafall efter lite alkohol i kroppen! Enyho..riktigt lyckad kväll!

Bjuder på dagens mys låt från Lifehouse! Vilka jävla killar alltså..helt underbar musik!



"And I will walk on water.." <3

KiZZ

0 kommentarer: