BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 21 december 2009

Vi fick lägenheten!

Kan inte börja det nya året bättre! I mars flyttar jag & min älskling till vår nya lägenhet :) ska bli så skönt! & som om det inte vore nog med de, så kanske vi flyttar till ett annat land..långt bort!! Dock blir det nog bara 1 halvår, men ja..2010 ska bli ett år där jag kommer våga satsa mer! Jag ska bli minde naiv, jag ska bli mer disciplinerad och jag ska ta tag i mitt liv så som jag aldrig gjort förut..2010 blir min vänd punkt!! Det kommer ta tid, men jag kommer lyckas! Tillsammans är vi starka & jag själv känner mig som en hel arme!
Imorgon lär jag tvätta, packa & slå in dom sista julklapparna..sen så åker vi äntligen till kalla Dalarna..22 minusgrader och träden är som gnistrande kristaller! "Bort från denna stan..jag vill helt enkelt långt bort härifrån" !

KiZZ

0 kommentarer: