BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 12 december 2009

Det är så skönt med en lugnt helg..

För en gångs skull :) Bara vara hemma & mysa!
Igår tog jag och älskling det lugnt, glodde på Flickan som lekte med elden! Filmerna är mästerverk om jag får säga va jag tycker! Älskar Beck & jag tycker definitivt att dessa filmerna ligger på samma nivå..om inte till och med en snäpp högre!!
Åt supergod kyckling wok med nudlar & idag gjorde vi köttfärspaj!
Det händer inte så mycket ikväll heller..vi känner att vi bara vill ta det lugnt!
Har städat & fixat hela dagen! & nästa helg blir allt annat än lugnt! Ska fixa med en massa innan vi åker till dalarna!
Nehepp..hoppas alla får en bra helg!

"När tyngden i huvudet tränger ner smärtan man bär i bröstet..ända ner i tårna..När all meningslös skit känns som det mest viktiga..Va ska jag göra..Smärta, Oro och tårar tränger sig fram, minnen som jag trodde jag kommit över sveper ännu en gång över min näthinna..Ärren är det ända som är en påminnelse..en påminnelse om att mina tårar varit svartare än bäck..varför ska jag känna en klump i magen..varför ska jag anklaga mig själv..när ska denna naiva skapelse lära sig göra rätt..utsidan är lika som vanligt fast insidan spricker mer för varje dag.."

KiZZ

0 kommentarer: