BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 15 december 2009

Uach & fy..

Idag mår jag inte bra alls..ont i magen, trött & illamående..har så lätt att bli smittad när andra är sjuka..va hemma hos Annie igår på lunchen & då låg hennes lillasyster sjuk..& ja, vipps så vaknar jag klockan 3 inatt & känner att nått inte stämmer..närmsta 45 minuterna sitter jag & kramar toalettstolen..
Kunde iaf ta mig till tandläkaren idag..dom skulle göra nya avtryck på min underkäke eftersom min "regleringstråd" hade lossnat & jag behöver sätta dit en ny! Allt måste ju också göras nu innan jag fyller år eftersom att behandlingen jag gör kommer ligga på cirka 1500 efter nyår..fy fan..tandläkare vet hur man tar överpriser..allt görs på ca en halvtimme och dom limmar fast "tråden"..en halvtimmes jobb och lite lim = 1500..FY FAN säger jag bara!! Lossnar den en gång till så kommer jag inte sätta dit en ny..pallar inte!
Sitter här vid datorn i myskläder & med en kopp te..de är lite småmysigt att vara sjuk, speciellt när det är så kallt ute..
Pratade med mami för nån timme sen, där uppe va plogbilarna igång, så det va en hel del snö..en annan får väl nöja sig med lite frost på taket en vecka till! Jag vill hem NU!!
Aja..sjuk & jävlig så tackar jag för mig..vi hörs ikväll!

KiZZ

0 kommentarer: