BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 10 december 2009

Jobb Jobb Jobb & åter en JÄVLA massa jobb! Men även namnsdag :)

Dock är jag glad att jag inte är nån översittare & trallar runt och klankar ner på folk som inte har pengar! Att jag verkligen kämpar för att klara vardagen..kanske inte är det roligaste varje dag..men jag gör det! Och det kommer ge mig så mycket mer i slutändan än om jag skulle fått allt serverat på ett litet silverfat :)
Somsagt, jag har jobbat idag..precis som alla andra vardagar..fick iväg några avtal & jag tjänade helt ok idag :)
Efter jobbet blev det fika och tvtitt hos Michelle! Jag blev riktigt besviken på "mammas pojkar", vilken jävla flopp! :/ Men Paradise Hotell va spännande ;) Vilka människor det finns..HAHA!
Nu ska jag ta mig en cigg, skutta in i duschen, väcka Björn (som däckat i soffan) & få han att förflytta sig till sängen istället..sen ska jag lägga mig där & krama på honom lite..<3 Världens bästa!
Har saknat min lillebror nått så fruktansvärt idag..vet inte varför..men saknat honom det har jag gjort..jag vill bara hem nu! Men det är bara några dagar kvar nu..
Jag har förövrigt haft namnsdag idag..fick 200 :- av mamma & pappa och massa fina grattis sms från vänner :)

En bra dag helt enkelt!!
Förövrigt vill jag också ge dagens ordspråk! SKIT NER DIG SJÄLV ISTÄLLET FÖR ATT SKITA NER ANDRA!!!!


Crucified Barbara - Killer On His Knees

KIZZ

0 kommentarer: