BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 6 december 2009

Andra Advent..

Julen närmar sig med stormsteg..& jag har inte köpt ända julklapp :O Hur fan ska jag hinna detta?
Dagen i sig har varit helt ok..har dock varit en aningen bakis! Blev fest igår iallafall :P Helt ok ute..lite folk bara :/
Idag har jag hjälpt Mishelle & adam att baka lussekatter, sen varit på adventsfika hos min kära svärförälldrar..Nu håller vi på att laga mat :) Sen ska vi umgås med svanberg och carro!
TRESemme är det bästa jävla schampot jag testat!!! Mitt hår är som nytt efter bara en gångs användning.. Använde alla nya produkter igår, även hårinpackning och ansiktsmask..jag kände mig som en ny människa! I veckan ska jag färga håret också!

Nehepp..nu måste jag återgå till matlagningen!



KiZZ

0 kommentarer: