BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 20 december 2009

Tröttheten och 4 advent!

Det är bara 4 dagar kvar till julafton & precis en vecka kvar tills min födelsedag!! Love the fealing! Just nu sitter jag här och är riktigt trött..måste verkligen gå & sova! Ska till tandläkaren först imorrn, sen så ska jag till jobbet! Längtar tills på onsdag..då åker vi äntligen till Dalarna!!! Mamma höll på att göra det mysigt i mitt gamla rum tills vi kommer hem!
4 advent tillbringades hos Björns mamma & pappa, vi åt lussekatter & drack kaffe! Sen åkte vi hem för att kolla på film!
Har kollat på massa tapeter & grejer idag till den nya lägenheten (om vi nu får den)..även lite möbler! En hel del som ska inhandlas..
Ska försöka hinna färga håret når jag kommer hem till dalarna, man vill ju gärna vara fin under jul & nyår! Hoppas mamma kan hjälpa mig..



Ne..nu väntar min varma sköna säng!

KiZZ

0 kommentarer: