BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 14 december 2009

Puh..

Nu är jag äntligen hemma..har inte vart hemma sen jag gick klockan 11 imorse..Tandläkaren, Jobb, Jobbmöte..& ja nu äntligen är jag hemma!
Har faktist lite ont i magen..så jag ska bara ta en dusch nu & sen ska jag sova! mmmm säääng!
Hittat flera lägenheter jag ska ringa på imorgon! Älskar de, ska bli så kul med en nystart! Kanske man flyttar till hösten också..tack & hej kalla Sverige & hej & välkommen värme & solsken ett halvår i A********N! Vi får väl se vad som händer, inget spikat & klart eller så..bara lite prat!
Nästa vecka är det julafton + min födelsedag :D Sååå härligt!! Hoppas på massa finfina paket! Träffa min underbara familj & vänner!!
JULSCHEMA:
23: Bilkörning, Karlskrona-Rättvik, ca 8 timmar
24: Julafton med familjen hos Mormor & Morfar
25: Besök hos faster och hennes familj i nya huset i Hedemora, Fest under kvällen med Carro & Björn.
26: Heldag i mora med älskling, tomteland och lite shopping!
27: Jag fyller 19 och ett 20 tal personer kommer för att ge mig presenter & äta tårta!
28: Bilkörning, Rättvik-Karlskrona, ca 8 timmar
29: MELLANDAGSREA SHOPPING!!

Puh..hektisk jul!

KiZZ

0 kommentarer: