BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 26 februari 2010

Fortsatt flytt

Idag fortsätter jag & älskling flytten..Dock så ska vi plocka här hemma först & de tycker jag är BAJS TRÅKIGT!! Jag vill vara i nya lägenheten & göra fint..NU NU NU!!!
Idag ska jag även försöka hinna med en fika med Emma :)
OCH sen ska vi & köpa nya tv & dator :D Gaaaah, första gången vi unnar oss nått sånt på över ett år :P så de ska bli riktigt kul!!
Annars: Har en honkatt som löper & en hankatt som inte förstår att han är kastrerad (huvudvärk av allt mjaouande), Sitter och lyssnar på Bon Jovi, Nöjd över att cm börjar försvinna från kroppen & funderar på vad jag ska börja packa ner och vilken tid jhag vågar ringa Emma utan att väcka henne :D

KiZZZZZZ (det blev extra Zan idag bara för att jag är så glad)

0 kommentarer: