BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 4 februari 2010

lite lessen..

Nyss hemkommen från ett 60 min träningspass med wickan :) Kändes skönt att komma iväg lite..just nu är nämligen ingenting bra..är fan ledsen hela tiden! Trött, ledsen & ah..kanske är inne i en svacka!? som pågått i flera månader..aja, hoppas snart på att jag ska bli mig själv igen..vill inte vara såhär..
Nästa vecka blir det tack & hej kolhydrater & annat skit i två veckor..men man blir ju pepp när man ser att de ger resultat! Känner mig så mycket fräschare sen jag börjat träna & äta bättre..visst slarvar jag, en hel del..denna veckan har jag ätit: Godis, Glass & Banankaka, det har typ blivit nått onyttigt varje dag..fy mig! man när man är fet & gla and love kex choklad så är de inte så lätt ;) haha
nu ska jag ringa & prata med mamma..känner att jag behöver henne just nu..
ByeBye

KiZZ

0 kommentarer: