BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 9 februari 2010

Är så hungrig..:(

Är så jäkla hungrig..hemskt :( Har en halvtimme kvar innan jag får äta middag..Mellan 17-19.30 är min middagstid..:/ Ska i alla fall börja med maten nu, blir köttbullar, sås & grönsaker :)
Har redan tränat för idag, gjorde ett 45 minuters pass vid halv 12! Wickan tvingade med mig ;) Men det va lika bra de! Skönt att ha nån som puchar på en lite=)
Har hunnit städat idag också, & efter middagen ska vi iväg till nya lägenheten & kolla på den idag..mäta & lite sånt hade vi tänkt :) Ska försöka hinna gå ut & gå en halvtimme lite senare ikväll, om jag inte ska va med Emma & Karin!
Setat & glott på gamla avsnitt av Girls next door nyss :P Tycker det är så roligt! :P
Tycker Bridget har så kvinnlig & fin kropp, så vill jag också se ut så smånining om :D Tycker det är viktigt att ha en förebilld när man försöker gå ner i vikt!! Det blir som en liten extra push i rätt riktning!

Enligt hennes egna biografi på playboy.com står det att hon har ett;
Midjemått på: 25" = 63-64 cm
Höftmått på: 36" = 91-92 cm
Och hon är ca 167 cm lång!
Lite ointressant fakta!

KiZZ

0 kommentarer: