BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 13 februari 2010

Fågelmara!

Sitter här med nymålade naglar & ansiktsmask, ska snart börja sminka mig & lite sånt! Bussen till Mandy går 5 över 15 :) Blir massa mys hemma hos henne :) Det är hysteri i stan, sex/annat-mässa "ska du dit?", "Ska du dricka?", "Vem ska du dit med?" Svar: Nej jag ska inte dit, anser inte att de är värt 170-200 spänn! Men alla andra får ha de så kul..Men jag har verkligen inte någon lust med de, så jag flyr upp i skogen istället & äter god mat & umgås med en av mina käraste vänner:) 10 times Better!!
Imorgon är det alla <3 dag, blir middag hemma hos svärmor & särfar & efter de bio med fisskrutt :) Wolfman!
uuu..jag som varit så duktig, nu blir det slarv med maten 2 dagar denna veckan och 1 dag veckan som kommer..:'(, men jag får helt enkelt stå ut..Jag vägrar missa Fettistisdagen!!!!!!!!!!! Jag gör de bara inte..jag hade kunnat leva på semlor..Mun Orgasm!
Ne, ha de så roligt ni som ska på mässan & ni andra får ha en fortsatt trevlig helg!

Mmmmmmmmmmmmmmmmh!!!!!:)

KiZZ

0 kommentarer: