BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 5 februari 2010

Äntligen helg :)

Det känns så bra med helg! Även om dagarna är näst intill lika just nu, varesig det är vardag eller helg :P Idag har jag varit på möte på¨mitt nya jobb..skrivit på massa papper om tystnadsplikt, drogpolicy & anställningsavtal. Förhoppningsvis börjar jag på mitt vik i början på april! :) Kommer vara den lyckligaste tjejen på jorden isånnafall!!! Sen åkte jag & älskling till Jysk & köpte en tvättkorg som vi ska bygga om till "kattlådegömma", köpte även hårinpackning & en massa grönsaker till nästa vecka, eftersom jag börjar på min diet då! ByeBye kolhydrater!
Ikväll ska vi bara mysa, med ostKROKAR, coca cola & snickers :) Min sista helg med socker & onyttig heter på ungefär en månad..:/
Har precis sköljt ur hårinpackningen och tagit bort ansiktsmasken, så med väldoftande glansigt hår och babyface så ska jag nu dra på mig lite kläder, smink & fixa till frillan! Sen kommer Bogren & Emma hit, vi ska kanske gå & bowla :)
ha en go helg!!

KiZZ


Ungefär sådär kommer de bli :) Snyggt va? Det är en lika dan tvättkorg som vi köpte på Jysk för 300:- (ord. pris: 599:-), den på bilden är från Rusta. Iden fick vi från: http://www.styleroom.se/album/14117

0 kommentarer: