BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 24 februari 2010

Nagelbitandet har bara försvunnit?!

I fredags bestämde jag mig för att piffa till mig lite extra & klistrade på lösnaglar från depend, gillar egentligen inte lösnaglar, men eftersom jag inte har långa naglar själv & är fattig för tillfället så får de bli en nagelförlängning lite längre fram.. eller behöver jag de? För i måndag kväll tog jag av dom & märkte då att naglarna växt super mycket?! Bestämde mig då för att sluta upp med denna förbannade ovana som pågått sen jag hade mjölktänder & nu har jag varit "nagelbitarfri" 5 heela dagar! Bra va?!Försöker fila som var tredje dag för att undvika sprickor, sen tänkte jag även gå & köpa nagelförstärknings lack nästa vecka :) Blir Bangin Body & långa fina naglar till sommaren :D Kanske inte behöver göra nån förlängning?! Kanske bara väljer att piffa till mina egna en aning?! Aja! Ska även beställa hem nytt fräscht löshår till sommaren :) Klarar mig inte utan :P mitt egna hår växer så sakta..:(
Aja, nu ska jag packa ihop mina kläder i påsar! Ska ju börja flytta imorgon :D

KiZZ

0 kommentarer: