BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 16 februari 2010

Proppmätt

Det är sinnerligen tur att jag har tränat tre gånger idag..är full ständigt proppmätt! Å nej, jag orkade inte 3 semlor..endast 2..en med varm mjöl & en "vanlig"..så fruktansvärt gott..men nu va de slut på de goda & påt allvaret igen..
Om en timme börjar NCSI..ska kollar på i sängen! Imorgon står afropowerdance på schemat & en massa packning..! Ska packa ner det mesta i porslinsväg som finns i köket! Är så tomt överallt..inte en tavla, inte ett värmeljus..Förhoppningsvis så flyttar vi i början på nästa vecka!
En annan sak som känns mer än helt jävla underbart så är de att jag förmodligen börjar på mitt Vik redan nu i början på mars, de betyder att jag då har jobb fram till februari nästa år?! Great va?! Håller tummarna :P
Nu ska jag borsta tänderna & mysa ner mig i sängen!

KiZZ

0 kommentarer: