BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 4 februari 2010

Tjejkväll

Igår gick jag & tog en fika med Karin, efter en stund bestämde vi oss för att ringa emma & fråga om hon ville se på film. Sagt & gjort, iväg till hemmakväll, hyrde en film & köpte godis & ben & jerrys =) Kom hem strax efter 1 inatt..Kvällen va iallafall riktigt lyckad.
Hade ingen lust alls att gå ut & gå idag..inte ett dugg..bestämde mig för att stanna hemma..kanske går jag ut om en stund! Det blir iallafall träning med Wickan lite senare ikväll! Body Combat :)
Nu ska jag kära :)

KiZZ

(Ibland saknar jag det vi hade..delat en hel del skratt tillsammans! Jag menar inte att jag saknar dig, utan de vi hade. Mår så dåligt när jag hör va folk säger..allt bakom din rygg..där försöker du inbilla dig att det beror på avundsjuka..kanske är lika bra att det sägs bakom din rygg för till sist hade till och med en självkär person som du gått i bitar..somsagt, jag saknar inte dig..jag saknar de vi hade innan du förändrades. Kanske såg alla dina tidigare vänner samma förändring som jag såg..önskar du visste hur folk skrattar, önskar du visste hur folk pratar så du hade kunnat ändra dig..det ända du gör just nu är att förnedra dig ännu mer..jag önskar att du visste)

0 kommentarer: