BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 8 februari 2010

Måndag igen!

Då va det måndag igen..har varit ute & gått min 30 minutare, ätit frulle & sen har jag inte gjort något mer :P Ska väl snart sätta igång med lite disk & sånt. Sen blir det träning ikväll klockan 7 (Bosu). Började med South Beach fas 1 idag, se om det ger några resultat!
Nehepp, nu ska jag återgå till mitt änsålänge arbetslösa fantastiska liv & lyssna på hårdrock!
Ha de gött!

KiZZ

Dagens Måndags Diss!
Rockfester..är något jag för ett tag sen började höras talas om! Anledningen till detta va när Wickan ringde & ville låna saker, jag tyckte de va jätte kul efterssom det inte hör till vanligheten! Tydligen så går man på fest utklädd till sleezare & ja..lyssnar på hårdrock? jag kan faktist inte tycka det är fjolligare :P Det är precis som att t.ex. Ida skulle klä ut sig till vanlig. (Världens snyggaste Ida på SRF) "Välkommen på vanlighetsfest", detta kanske är nya trenden på festfronten hos oss rockare ;) "SOF, SWEDEN ORDINARY FESTIVAL", vem vet de kanske blir stort? Nitar, skitimitation & döskallar, skinjackor, converse, det är något som legat på "mode" sidan nu under ett tag..nu ska folk börja ha rockfester också? Varför klä sig i något man inte trivs i? Ne, jag fattar ingenting..Lyssnar man inte på musiken behöver man inte klä sig som om man lyssnar på musiken! Halloween är en sak men en speciell rockfest? nee..:/
Inga hard fealings nu..ni är snyggare som rockare iaf :D

0 kommentarer: