BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 2 februari 2010

Jag hatar detta grå äckliga väder..

Usch, nu börjar jag bli trött på detta fi** väder..solsken tack! Här nere stör jag mig som fan på vintern, hade det varit i dalarna så händer de faktiskt en hel del under vinterhalvåret! Saknar tidera då vi va uppe på RSK & spelade hockeybockey eller lekte herren på täppan, saknar dom sena skoter turerna upp till pökis..fan jag saknar det, jag saknar er! Underbara Röjeråsen, ah ni hörde, jag saknar skithålan ibland..saknar Sara, elias, linus, anders, erica..fy fan..saknar hel byn egentligen! Hemma festerna, bada tunna, hästarna..Nu vill jag spola tillbaka..Älskade underbara barndomsvänner, ni kommer alltid vad nära hjärtat! Oavsett flytt, oavsett svartsjuka flickvänner, oavsett allt..! Den 11 mars kommer jag hem, den som vill hitta på nått tycker jag ska ta tag i sig själv & slå en pling, jag är inte farlig trots att jag har förändrats en del ;)
Har precis vräkt i mig kotlett, kroketter, grönpepparsås, sallad & taisweet chili sås :) mmmmmmumsfillibabbsan!
Nu ska jag lägga in lite nya låtar på mp3, sen ut & gå en timme, efter de Buffy the vampire slayer, PH, dusch & sen har jag en dejt med John Blund.


KiZZ

0 kommentarer: